Re: Czy Thermaltake Combo Cool Tower 112 da radę Athlonowi XP 2000+?

Autor: von_Kowal <von_Kowal-dowywalenia_at_poczta.wykop.onet.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 14:34:38 MET DST

Użytkownik "Michal Kochanowicz" <mkochano@volt.iem.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:e0um4g$ji6$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Hej
>
> Czy ktoś z was próbował chłodzić Atlhona XP 2000+ tym [1] radiatorem?
> Chodzi mi o użycie go bez wiatraka. Znalazłem tylko taką informację że
> nie radził sobie z Athlonem XP 900 [2] ale mówiąc szczerze nie bardzo
> kojarzę co to jest Athlon XP 900 bo w/g Wikipedii [3] Athlon XP zaczął
> się od 1333MHz.
>
> Tak więc pytanie do was: czy ten radiator poradzi sobie z tym
> procesorem?
>
> [1]
> http://www.thermaltake.com/coolers/comboCool/cl-p0024tower112/cl-p0024tower112.htm
> [...]

ten coołer da sobie radę z każdym procesorem na rynku. oczywiscie jezeli
dodasz jakikolwiek 9 cm wentylator kręcący się z chociażby z minimalna
prędkością . bądz też nawet 2 wentylatory
Osobiscie uzywam takiego coolera u siebie bo Zallmany nie chiał wejśc do
mojej obudowy Chiefteca i to jedno rozwiąznie dawało duża wydajność i ciszę
bez koniecznosci cięcia budy.
Mam go założonego na bartonie XP2500 podkręconym na 3400 ( zegra rzeczywisty
2450) temperatura nie przekracza 50 stopni .... beż kęcenia było 32 :)
Założony na to jest wentylator Zallmana F1 kręcący się prawie na minimalnych
obrotach - jest praktycznie niesłyszalny . Moj procesor przy podniesionym
napieciu wypromieniowuje gdzieś około 90 W ciepła więc Athlon 2000 przy nim
to betka. Moim zadniem kolesie mieli problem z athlonem 900 kóry tez był
spora grzałka w przypadku całkowicie pasynego chłodzenia. Athlon 2000 jest
na innym jądrze i wytwarza mniej ciepła wiec są szanse ze może nawet chodzic
bez wentyla .. ale trzeba poobserować jak sie zachowuje . temperatury
zapewne będą wysokie. Mogę polecić ten radiator .. w konfgiguracji z
minimalnym chociaz ruchiem powietza jast bardzo wydajny - sam radiator w
dzisiejszych czasach to juz raczej za mało , chyba ze masz dobry obieg
powietrza w obudowie

Pozdro