Re: Pytanie bumerang - czyli co sądzicie o podanej konfiguracji PC

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 13:36:36 MET DST

Mikolaj Tutak napisał(a):
> Witam!
>
> Mam wybrać komponenty do komputera znajomego. Komputer domowy, dzieci
> będą sobie grały w różne gry niekoniecznie najnowsze, ale grafika
> powinna być przyzwoita. Zależy mi też na całkowitej stabilności
> platformy, tak aby znajomemu działalo wszystko bez problemu.
>
> Napęd FDD: Alps 1.44MB 3,5´´ (czarny) - 35zł
A moze lepiej jakis kluczyk USB? Mniej stresująca sprawa.

> Dysk HDD: Samsung SpinPoint 250 GB SP2504C - 359zł
2 x 160 GB. wyjdzie drożej, ale szybciej i trudniej bedzie zrobic jedną
partycję która przechowuje wszystkie dane i w razie awari wszystko
siada. Znam takich agnetów co robili dla szpanu jedną partycje 300 GB, a
potem mnei wołaja zebym im odzyskał dane bo coś nawaliło.

> OS: Windows XP Home Pl SP2 - 360zł
Linux Mandiva / Ubuntu (albo inny). Tylko po co wtedy te gry? IMHO
lepiej dzieci nie przyzwyczjac do grania na komputerze ;)