Re: wyjscie SPDIF w Pioneer DVR 111D

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 00:19:31 MET DST

& napisał(a):
> "Leszek K." <leszek60.wytnij@neostrada.pl> wrote in message

> Szanowny Panie Leszku
> chyba nie rozumiem Pana odpowiedzi
> jest to wyjscie SPDIF
> tak? czy nie?
>
> pozdrawiam serdecznie, pawel

Szanowny Panie Pawle. Molex to jest to złącze od zasilania. SPDIF to
nijak nie jest. We wszystkich napędach jakie znam wyjście SPDIF jest po
lewej (patrząc od tyłu). Dwupinowe gniazdko. Rozstaw 2/10". Tuż obok
wyjścia audio (czteropinowego). Z pamięci nie powiem, które masa a które
sygnał, a nie chce mi się szukać. Leniwy jestem. Tylko lojalnie
uprzedzam. Na tym wyjściu pojawia się sygnał spdif ale tylko podczas
odtwarzania płyt audio.

pozdrawiam również