Re: zasilacz ATX

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 23:51:40 MET DST

Użytkownik "RR" <r_kropka_rogoz@szpitaljp2_kropka_krakow.pl> napisał w
wiadomości news:e0ukjg$32i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Przymierzam się do wymiany zasilacza w PC na któryś z modeli z dużym
> wentylatorem na bocznej ścianie.
> Ponieważ ścianka z wentylatorem będzie na wprost wentylatora CPU mam
> pytanie,
> czy zasilacz wysysa powietrze z wnętrza komputera i wyrzuca do tyłu (tak
> jak klasyczne zasilacze) czy odwrotnie.
> Nie chciałbym żeby te wiatraki dmuchały sobie pod prąd.
> Romek
rozumiem ze masz taka mała obudowe w ktorej zasilacz ulozony jest pionowo i
zaslania plyte glowna... to ja Ci powiem ze taka obudowa nie nadaje sie do
mocnych kompow, bo tam obieg powietrza jest do d*** jezeli komp jest slaby,
a zasilacz kupujesz taki tylko dlatego zeby byl cichy(duzy wentylator) to
bez obaw go montuj, natomiast jesli to jakis mocozerna farelka, to moze
warto zastanowic sie za jakas wieksza obudowa? skoro kupujesz zasilacz, to
obudowa bez zasilacza to maly koszt... w takiej obudowie jest po ludzku -
wtedy wentylator zasilacza jest z boku radiatora procesora, i zasysa to, co
przejdze przez ten radiator ;-)