fiman napisał(a):
> Ja też mam Acera ale dla mnie to nie jest zabawne - takie problemy z serwisem bo
> mają infolinie w Brnie.
Infolinia, jak zapewne zauważyłeś, jest w Polsce a nie w Brnie, chyba, że w
Brnie mają polską numerację telefoniczną :>
>To gdzie do cholery oni więcej zarabiają.
Na sprzedaży laptopów a nie na ich serwisowaniu zapewne
> Trzeba ich
> walić.
Wal ich :)
>Acer bez supportu w Polsce!!!!!
Dlaczego tyle wykrzykników?
>Oszczędzają na rynku gdzie zarabiają
> miliony! Precz z Acerem!!!
A skąd wiesz czy nowootwarty serwis *bezpośredni* producenta nie będzie
bardziej efektywny niż Blasc? W końcu mają pod ręką magazyn z częściami
zamiennymi. Proponuję poczekać na opinię osób, które z takiego serwisu będą
musiały skorzystać z nie pluć żółcią zawczasu
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Tue Apr 4 23:50:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Apr 2006 - 23:51:06 MET DST