Re: problem z serwisem Acera

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 23:40:49 MET DST

fiman napisał(a):

> Ja też mam Acera ale dla mnie to nie jest zabawne - takie problemy z serwisem bo
> mają infolinie w Brnie.

Infolinia, jak zapewne zauważyłeś, jest w Polsce a nie w Brnie, chyba, że w
Brnie mają polską numerację telefoniczną :>

>To gdzie do cholery oni więcej zarabiają.

Na sprzedaży laptopów a nie na ich serwisowaniu zapewne

> Trzeba ich
> walić.

Wal ich :)

>Acer bez supportu w Polsce!!!!!

Dlaczego tyle wykrzykników?

>Oszczędzają na rynku gdzie zarabiają
> miliony! Precz z Acerem!!!

A skąd wiesz czy nowootwarty serwis *bezpośredni* producenta nie będzie
bardziej efektywny niż Blasc? W końcu mają pod ręką magazyn z częściami
zamiennymi. Proponuję poczekać na opinię osób, które z takiego serwisu będą
musiały skorzystać z nie pluć żółcią zawczasu

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098