Re: Problem z Radeonem x1600 xp

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 22:19:22 MET DST

Vlukodlak <vlukodlak@hotmail.com> w wiadomości
<news:1144174198.357004.43300@z34g2000cwc.googlegroups.com> napisał/a:

> No to tak: zmniejszyłem taktowanie karty i gry się nie wieszają jak
> na razie. Szczerze mówiąc teraz już bym nie kupił radeona x1600 :).

Sry, ale albo masz jakiegoś x1600 by his/inny_noname :p, albo jesteś
strasznie odporny na dobre rady ;p.

Bo to oznacza, że albo jest badziewna/uszkodzona karta (i jak kupisz taką na
innym czipie to będzie to samo :p), albo, co jest bardziej prawdopodobne,
karta się po prostu przegrzewa (jak zaniżysz taktowanie to robi się
drastycznie chłodniej w środku karty).
Nota bene podstawowa zasada owerklokerów: żeby podkręcić stabilnie więcej,
trzeba założyć wydajniejsze chłodzenie. Sprawdziłeś w ogóle, czy wiatrak na
tej grafice nie chodzi za ciężko?

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
piszczący Asus K8N s754, A64 2800 NewCastle, 2x512MB Kingston@noname,
Sapphire X1600pro AGP, piszczący Tagan TG430-U22 2force,