Re: DTS - czym odtworzyć ?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 20:05:48 MET DST

Andrzej napisał(a):
> Ściągnąłem sobie z netu dźwięk pochodzący z płyty DVD-Audio
> W opisie pliku jest info, że to niby jest DTS
> Plik ma rozszerzenie wav, ale jako wav oczywiście nie gra .....
>
> Pytania :
>
> Czy płyte DVD da się skopiować ?
> Bo jak dotąd wydawało mi się, iż to jest nie możliwe ...

??? Dawno temu jak byłem piękny i młody (i powstawał standard DVD)
niektóre firmy twierdziły, że zabezpieczenie na płytach dvd jest tak
skomplikowane, że nikt tego nie złamie. Później w czasach jak już byłem
tylko piękny a napędy dvd zeszły z ceną do wielkości pasującej do mojej
kieszeni kopiowało się płyty dvd coby je przkomresować na divxa. Teraz
jak już nawet piękny nie jestem i czoło mi się mocno do karku zbliżyło a
nagrywarki dvd kosztują taniej niż kiedyś napędy cd kopiowanie dvd
zrobiło się tak popularne, że zbankrutowały wszystkie wypożyczalnie, a
Tobie się wydaje, że to niemożliwe?

> A jeśli tak, to jak, lub czym odtworzyć ten plik ?

PowerDVD