Re: monitor Samsung sam sie wylacza

Autor: <khanula_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 19:32:50 MET DST

>a nie masz grafiki firmy ATI? ja mam 173T i czasami tez swiruje

Karta to NVIDIA GeForce2 Mx/Mx 400. Taka na dwa monitory. Elektronika
to chyba sie nie przegrzewa. Monitor nie przechodzi w stan uspienia, on
sie wylacza. Wlaczylem sam monitor bez kompa i wyswietlal taki
prostokacik informujacy ze szuka kabli sygnalowych, to chodzil pare
godzin. Tez mam wrazenie ze to karta swiruje. pozdr.