Re: Problem z Radeonem x1600 xp

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 11:58:54 MET DST

Yerzyq <lremld@tnmrgn.cy> w wiadomości
<news:e0rt2p$45l$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> od kiedy to dla nforce instaluje sie 4in1 ?, jezeli sterowniki plyty

Ok, nie sprawdziłem (zasugerowałem się nomenklaturą swojej płyty asusa K8N
na nforce)... :p.
W każdym razie chodzi o sterownik AGP, w nforce on się ciut ;p inaczej
nazywa, ale też jest (i można go opcjonalnie pominąć w trakcie instalacji).

> glownej zainstalowane sa poprawnie i catalysty lub omegi tez to stawial
> bym na temperature albo zasilanie, no i timingi pamieci.

No taaaa. Tak jakbym (pomijając błędne rozpoznanie czipsetu) pisał o czymś
innym :P.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel