Sapphire x700 + NEC FE991SB = PROBLEM

Autor: Red! <biceps.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 09:59:36 MET DST

Witam,

Niedawno zmieniałem kompa i mam teraz następujący problem. Po włączeniu
maszyny monitor włącza się, po czym od razu przechodzi w sleep mode i się
wygasza. Aby go "odpalić" muszę po uruchomieniu komputera go zresetować i przy
wstawaniu poruszać myszką (tak jak go wybudzam kiedy się wygasi w Windows),
dopiero monitor zaskakuje. Wcześniej nigdy nie miałem takich kłopotów!

Obecnie komp jest na płycie ASUS K8N4-E i karcie Sapphire x700 PCIex.
Wcześniej monitor podpięty był do ASUSa (model na socket A, ale nie pamiętam
dokładnie) i Sapphire R9600 Pro.

Bardzo proszę o sugestie, co może być przyczyną tego idotycznego i
wkurzającego stanu rzeczy.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Red!