Re: Zastój technologiczny.

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 23:23:18 MET DST

"taki" <konradpc_niespam_@aol.com> wrote in message
news:e0s0ko$39n$1@news.onet.pl...
> Ten zastoj faktycznie jest lekko widoczny, jednak ja jego przyczyn nie
> dopatrywal bym sie raczej w spiskowej teorii dziejow. Wydaje mi sie,
> ze firma Intel zmarnowala mnostwo czasu na nieprzyszlosciowa i
> nierozwojowa technologie NetBurst. Dzieki temu znacznie mniejsza
> firma AMD mogla wyprzedzic Intela nie wprowadzajac w sumie
> nic wielce innowacyjnego. Jakby upieranie sie w NetBurscie trwalo
> jeszcze dluzej to pewnie takie potegi jak Transmeta by ich przescignely.

Transmeta potega? Raczej nie w wydajnosci. NetBurst nie zostal
porzucony, czesc architektury zostanie wykorzystana w conroe i
Intel tego nie ukrywa. Powinienes przeczytac skad sie wzial
NetBurst i czemu zostal wybrany zamiast architektury pentium III.

> Teraz wydaje mi sie ze rozwoj procesorow znacznie nabierze tempa
> odkad porzucili NB.

AMD i Intel utkneli na sciezce zwiekszania mocy przez zwiekszanie
czestotliwosci, nie ma to zwiazku z architektura.