Re: wybor karty. tylko nvidia do 150zl.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 22:52:59 MET DST

lukasz sczygiel <gdzies@daleko.pl> wrote:

> Ma byc na prezent. Okulary elsy juz zanabylem. Narazie radek mi starcza
> w zupelnosci.

            Czyli szukasz karty do Elsa Revelatora. Nie mialem takich okluarow,
ale o ile mnie pamiec nie myli to one maja specjalny port 3 pinowy i
wymagaja specjanej karty z takim zlaczem [Elsa oraz niektore Asusy].
To ze w detonatorach jest dla nich wsparcie samo nie wystarczy. A kupic
taka karte teraz to nie lada sztuka, zreszta AFAIR pomysl byl rozwijany w
czasach TNT/TNT2 do Ultra wlasnie. Tak ze o karcie o wydajnosci R8500
ze wsparciem dla tych okularow mozesz raczej zapomniec.

Polecam ta strone:
http://www.stereo3d.com/revelator.htm

--
Pozdrawiam, Michal Bien