RAM i problem

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 21:13:36 MET DST

Hej
Tak sie zastanawiam czy ten najnowszy sprzet działa czasem od razu bez
zadnych problemów...
mianowicie złozyłem ostatnio "nowy" sprzet:
EPOX 8RDA
Athlon 2000 (8,5*200)
512MB DDR Kingmax CL2,5 400mhz
R9800Pro
Chieftec 360 W
Wszystko ładnie działało ale w przypadku Need For Speed Mos Wanted ze
wzgledu na mała ilosc pamieci gra sie momentami zacinała.
Dokupiłem dzis druga kosc pamieci i zaczeło sie.
Komp co chwila zawiesza sie w NFS MW - chwile mozna pograc i bum - monitor
sie wylacza a w glosnikach słychac zaciety dzwiek.
Probowałem wlozyc kosci zarówno w banki zeby działały w dual channel jak i
tak zeby działały jako single (wtedy wogole nie ładuje sie windows)
Timingi ustawioałem: 2,5-3-3-7 oraz 3-5-5-10.
Mem test nie wykazuje zadnych błedów przy obu konfiguracjach timingów.
Jest jakis sposób zeby ustawic pamieci nie jako dual channel ale w
moemencie gdy sa włozone do banków jakby miały dzialac jako dual?
Sterowniki - OMEGA 3,8,221.
Jakies pomysły???

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex