Re: Chlodzenie wodne - CPC - pod procesor Athlon 64x2 i grafik

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 21:01:59 MET DST

> Blok wodny,

>Jaki?

Blok kupilem na tej aukcji

http://www.allegro.pl/item95686092_miedziany_blok_wodny_na_cpu_fi_10_12mm.html

nie jest to URIEL ale mojego Bartona 2500@3200 chlodzi bez problemu do
40 C - szczerze mówiac nie widze sensu stosowania bloków za 150
zl, gdyz najwazniejszym elementem jest wydajna chlodnica, a czy
schlodzimy procesor 1st. C powyzej temp. cieczy chlodzacej czy 4st.
C to dla mnie nie byla duza róznica.

> Pompka aquel 600 przerobiona na niezatapialna, (uklad chlodzenia jest
> zamkniety)

>Jak przerobiona i czym uszczelniona? Jest jakis rezerwuar w ukladzie?

Pompka jest uszczelniona specjalnym klejem termoutwardzalnym i na 100%
jest szczelna.

A co do rezerwuaru to go nie stosuje.

> Chlodnica od opla recorda

Z chlodnica to dopiero byla zabawa:) to chyba wie kazdy kto
próbowal takowa czyscic - tak mnie to wciagnelo ze kilka
kadeciaków i lad sprzedalem na allegro.

Czyszczenie srodek:
1. ocet
2. kwasek cytrynowy
3. fosol - kwas fosforowy
4. Kilka pukniec mlotkiem gumowym
5. Plukanie woda
6 - 25 - powtarzanie punktów 2,3,4,5 az zaden syf nie lecial.

Czyszczenie z zewnatrz:

1. Fosol
2. Cilit bang bang
3 cif dla polysku
4 zbiorniki przelecialem lakierem do wlosów aby sie nie utlenialy

> Cena to 110 PLN

>Poza tym co napisalem jeszcze np. czym byl zalany uklad.

Uklad byl zalany woda demoralizowana zmieniana co pól roku.