Re: Po zmianie plyty, procka i pamieci -> zwisy w 3d

Autor: Mr.Jack <mrjack_at_PRECZZESPAMEMmotocykl.org>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 16:50:10 MET DST

PaRaDzIqS wrote:
> na swiezego windowsa instalujesz sterowniki AGP, pozniej dopiero
> sterowniki do karty graficznej (forceware w przypadku nvidii i ... w
> przypadku ATI)

tak wlasnie zrobilem... windows, agp, sp1, stery do karty, direct x

> najlepiej gdybys znalazl na necie tzw. ULi Integrated
> Driver w ktorych sie znajduja stery do AGP, LAn i chyba karty
> muzycznej.

nie wiem czy to potrzebne... chyba ze sa to nowsze stery do agp i moga
poprawic stabilnosc
na razie zmienilem w biosie agp z 8x na 4x , wylaczylem fast writes i dalem
128 pamieci dla karty
bede niedlugo testowal

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki