uszkodzony ACPI?

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 14:06:47 MET DST

Witam,

   Mam taki mianowicie problem, nagle ni z tego ni z owego przestaly sie
uruchamiac windowsy, amd xp 1800+, plyta gigabyte ga-7va na kt400, nie chce
sie odpalic nawet instalka z crdomu, po prostu w pewnym momencie wszystko
staje, widac tylko kursor. Po wlozeniu jakiegos livecd linuxa jest to samo,
z tym ze mam juz komunikat 'unexpected irq trap at vector 10', okazuje sie
jedak ze gdy uruchamiam knoppixa bez wykrywania hardware (failsafe), lub
tez z wylaczonym acpi (acpi=off) wszystko ladnie sie laduje i system dziala
stabilnie. Ogolocilem komputer do 0, teraz jest tam tylko stara grafika na
pci,procesor, pamiec, dvd i zasilacz, wszystko sprawne, da sie cos jeszcze
zrobic, czy tylko kupno nowej plyty?

--
stopczyk