Re: drivery do MB A-Trend ATC-6230 - problem

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 12:20:18 MET DST

Alaman napisał(a):

Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo wysyłasz teraz nie-
prawidłowo zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
http://www.grush.one.pl/mime/

(Link chwilowo nieaktywny z powodu awarii łącza, za parę
godzin powinno ruszyć).

> Mam problem z bardzo starym sprzętem, który objawia się niestabilnością
> systemu po tym jak doinstalowałem modem do kompa.

Zasilacz odpowiednio mocny, napięcia w normie?

> Próbuję zainstalować znaleźć sterowniki do MB, na cd producenckim jest
> wsparcie tylko dla Win 95. Orientujecie się czy są jakieś/Win 98 wymaga
> sterowników dla tej płyty?? Bo strona Atrenda prawie że nie istnieje i nie

IIRC nie wymaga do normalnej pracy, a aktualizacje
do chipsetu BX powinny być na WWW Intela ewentualnie.
Bez nich jednak powinien po prostu działać.

> Zainstalowany był i jest Windows 98 (zwykły stary) - pracowało to przez 8
> lat bez wiekszych problemów i po dołożeniu modemu Pentagram Hex (chipset
> Conexant) zaczęły się zwisy i wydaje się że problemy z kartą graficzną,

Przerwania wyświetlane przez BIOS są unikatowe dla
każdego urządzenia?

> Czasami również podczas uruchamiania komp zapiszczy kilka razy (nie wykrywa
> się grafika?) i monitor dostaje albo "No cable detected" albo pozosaje w
> staniej spoczynku.

Proponowałbym zacząć od wyjęcia kart i dokładnego wyczysz-
czenia/przedmuchania wszystkiego. W starym komputerze
mogą być zabrudzone styki i karty mogą czasem nie reagować.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |