WinFast TV2000 XP Expert - mam nadzieję, że drobny problem

Autor: Mariusz <MichalskiMariusz_at_WYTNIJTO.poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 10:53:11 MET DST

    Kupiłem kartę TV WinFast TV2000 XP Expert i wszystko było by pięknie
gdyby nie jeden problem. Mam w bloku antenę zbiorczą na której łąpię 6
programów: TVP1, TVP2 TVP3, TV4, TVN i POLSAT, jak dam na krcie szybkie
wyszukiwanie, to znajduje mi tylko TVP3, TVN i POLSAT, trzech pozostałych
kanałó nie znajduje, co jest troche dziwne, bo akurat TVP1 ma silny sygnał.
Kiedy użyje opcji "Auto Fine Tune" i "Adaptive Channel Scanning" To znajduje
mi wszystkie 6 programów. I tutaj pojawia się problem. Pomimo, że ustawiam
te kanały jako ulubione, to po zamknięciu i odpaleniu jeszcze raz aplikacji
WinFast PVR nie widzi wcześniej ustawionych kanałów, tzn. niby w liście
programów nic się nie zmieniło, ale mi ich już nie stroi. Jak ustawiam
programy poprzez szybkie wyszukiwanie to takiego problemu nie mam, po
ponownym odpaleniu widzi mi ustawione wcześniej programy, ale tylko 3, bo
tyle znajduje. Co może pomóc, wzmacniacz antenowy, żeby szybko wyszukiwał
więcej kanałów, może nowa wersja aplikacji, a może coś mam jeszcze ustawić
czego nie wiem?
Mam też pytanie dotyczące radia. Czy też macie taki kiepski odbiór stacji
radiowych na dołączonej antenie? Może jest za długa, stosujecie jakieś inne
anteny?
No i ostatnie pytanie ile płyt było w pudełku, ja mam 3, ale wydaj mi się,
że nie ma chyba jednego programu?

pzdr.
MariuszM