Re: Dziwne dzialanie drukarki hp PSC 1510

Autor: Zawias <uvatr_at_tnmrgn.cy>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 00:18:59 MET DST

Jacek Maliszewski napisał(a):
> Kupilem nowa drukarke HP PSC 1510 i od samego poczatku skaner po wlaczeniu
> zaczyna pracowac, tzn jezdzi w ta i tamta strone. Ogolnie wszystko dziala
> ale jakos nie wyglada mi to na normalne. Poza tym miga panel dwa razy po
> wylaczeniu. Czy ktos moze potwierdzic, ze u niego jest to samo?

u mnie, po wlaczeniu skaner kilka razy zaswieca sie, a lampa kilka razy
przesuwa sie o ok. 1 cm w te i spowrotem
po wylaczeniu drukarki panel "mignie" dwa razy, po ok. 5 sek. znow 2x i
to wszystko
czyli potwierdzam
za ten sprzet dalem rowno 50 GBP - i jestem mile zaskoczony, ze taki
porzadny kombajn za tak niska cene

--
pzdr
Zawias