Re: P³yta g³ówna z notebooka

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 23:28:19 MET DST

Osadnik wrote:

> A rzeczywiscie ciekawa opcja ;) porostu to ma byæ router który bede
> móg³ postawic u siebie wpokoju - normlany komputer z zasilaczem za
> bardzo ha³asuje...

No to EPIA + ch³odzenie pasywne + karta CompactFlash z przejsciówk± na IDE =
0 ha³asu.

Tylko z bezglosnym zasilaniem jest problem. Najciszej bedzie zasilacz
impulsowy z notebooka + przetwornica na 5V i 12V tylko w polsce chyba jest
nie do dostania, ale popytaj na pl.misc.elektronika.

--
pozdrawiam
      Mikolaj