Re: FDD

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 21:22:07 MET DST

"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:e0osel$7rb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Myślę. że z PC też nie byłoby problemu. Były karty do podłączenia
> magnetowidu jako streamera, pojemność kasety VHS o ile mnie pamięć nie
> myli to jakieś 40 MB. ;) Zanim rozpowszechniły się nagrywarki DVD to
> było całkiem interesujące, choć rzadko spotykane rozwiązanie.

Na Amidze to bylo robione kabelkiem z prosta elektronika (komparator
napiecia i podpinane do portu szeregowego) - nazywalo sie to VHS Backup
System
A co do streamerow na PC to byly podpinane pod port FDD maily chyba 40 i
80MB pojemnosci na kasetce - zabytek ale w polwie lat 90 czasem
stosowane w prostych systemach do archiwizowania danych.
Problem z kontrolerem FDD na PC jest taki ze ma on chyba tylko 125, 250,
500 i niektore 1000 kbps... czyli lepiej wsadzic karte sieciowa albo
wykorzystac USB...