Re: Zwisy sprzetu który wydaje się byc sprawny

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 20:13:30 MET DST

Osadnik napisał(a):
> Sytuacja wyglada tak - cały komputer zamarza po czaise od 10 do 20 minut
> od właczenia - czasmai potrzyma dłużej czasami krócej - ale coś
> wokolicach własnie takiego czasu da sie na nim pracowa a potem zdycha
> zupełnie tylko twardy reset pomaga.
> Co jeszcze radzicie sprwadzi w tym sprżecie co moze wywoływac takie efekty?

Spraswa wyglada tak ze zapuściłem jakisprogram do sprawdzania czy system
komputerowy jest sprawny no i jais taki program (bo zapomniałem nazwę)
zatrzymał się w 9535000 iterations. I koniec - i mniej wiecj tak
wyglądasprawa ze po takim czaise system komputerowy freezuje. Zasilacz
jest nówka prosto ze sklepu. Odpowiedni.