Re: Intel a Amd ???

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 18:45:53 MET DST

On Sun, 02 Apr 2006 18:38:39 +0200, W <jlgavwgb-gurgur@zlernyobk.pbz>
wrote:

>nie wiem jak teraz Chip ale z tego co pamiętam to Chip miał opinie
>sprzedajnej dziwki,kto zapłaci ten będzie miał pochlebne recenzje,tak
>samo jak z innym sławnym portalem pro intelowym
trudno ocenic co do Chipa !!!! Fakt nigdy nie byłem zwolenikiem marki
Intel to fakt ale kiedys firma Amd sprzedawała duzo tansze
produkty(odpowiedniki ) w tej chwili bym sie z taka teza nie zgodził,
niestety.
szkoda ze nie ma(lub nie znalazłem >>oprócz w grach) typowych porównan
własnie w rozbiciu na zastosowania wyzej wymienionych procesorów...