zasilacz - problem?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 12:20:06 MET DST

hejas,
mam problem (chyba) z zasilaczem. mianowicie od kilku dni "grzechocze".
odgłos jest taki, jakby skrzydełka wentyla delikatnie o coś zahaczały.
tyle tylko, że to nie wentyl, po zatrzymaniu go grzechotka dalej
grzechocze.... dźwięk bez wątpliwości pochodzi z zasilacza. napięcia są
w porządku, próbowałem podłączać kompa do różnych gniazdek i do UPSa,
ciągle to samo. Grzechotanie nie trwa cały czas, zdarzają się przerwy
różnej długości, ale nie dostrzegłem jakiejkolwiek zależności od
temperatury, obciążenia itd. Problem z pozoru nieszkodliwy, ale po
pierwsze do tej pory żaden mój zasilacz tak nie brzęczał, po drugie
primo komp chodzi 24/7 w moim jedynym pokoju i w nocy jest to bardzo
dokuczliwe. jakiś pomysł co z tym zrobić? zasilacz jeszcze na gwarancji
parę tygodni, może go wymienić? ale jaką przyczynę podać?
aha, jest to chieftec 450 wat
pozdr
szydas