Re: SOLTEK 75KAV - jaki najszybszy procesor?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 10:35:45 MET DST

Osobnik posiadający mail'a arctic23@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Prosze o informacje jakie macie doswiadczenia z ta plyta? Chcialbym
> wymienic proca na mozliwie najszybszy.
>
> Prosze o wiadomosc jaki procesor zakupic.

na pewno mopzna athlona 2000+. Na plycie mozna ustawic maks 12.5x133 czyli
wlasnie ten procek, choc kojarzy mi sie ze widziałem gdzies info ze jakies
szybsze tez mozna ale tego juz nie potwierdze...
ZTCP warunkiem zeby chodziły athlony była wersja płyty minimum F1.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
i o wiele trudniej znaleŸć..." - Terry Pratchett