Wieszanie kompa

Autor: Larens <mhmt_at_neostrada.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 10:00:16 MET DST

Mam taki problem. System wiesza się podczas startu, zatrzymuje w chwili
kiedy pojawi się okno z napisem Windows 98. czym to może być spowodowane ?
Sprzęt jest wiekowy, jest to pentium 166 MMX. Zrobiłem format dysku,
zainstalowałem system - musiałem dwukrotnie instalować system, bo w trakcie
instalacji komputer się zawiesił. Udaje mi się uruchomić system kiedy
wybiorę uruchamianie krok po kroku. Czy to jest wina sprzętu, a jeśli tak to
co powinienem sprawdzić, co wymienić ?
Z góry dziękuję za pomoc