Re: co sadzicie o tym monitorze

Autor: Romeq <romeq_WYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 09:28:36 MET DST

Uzytkownik "Hamak" <moszoro@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1143924748.694273.42200@e56g2000cwe.googlegroups.com...
>ze was tak mecze ale nie chce wyrzucac kasy w bloto :)

Marudzisz:P Ja mam tego FS i jestem zadowolony, wiele innych osob takze jest
zadowolonych, ma nowa matryce, swietna elektronike, przyciski na obudowie
( czego nie ma slynny 173P+ i 193P+), ma swietne odwzorowanie kolorow, katy
do ogladania seansow, dla mnie za ta cene rewelacja. W tescie na chip.pl
zajmuje 6. miejsce (nie kierowalem sie tym testem, ale skoro juz jest...), a
wszystki monitory, ktore go wyprzedzaja kosztuja slono ponad 2000 pln :|

Jest nawet sklep, ktory daje 7 dni gwarancji na pixele, jak poszukasz, to
znajdziesz (nie bede tu robil kryptoreklamy). Na skapiec.pl jest to chyba
najczesciej wybierany monitor. Schodzi jak cieple buleczki, a ostrzegam -
konczy sie juz! (wbrew pozorom monitor ma juz prawie rok od premiery i
dlatego wlasnie...)

Mimo wszystko decyzja MUSI nalezec do Ciebie, zeby pozniej na mnie (nas) nie
bylo, ze cos Ci sie nie podoba. Ja go kupilem i jestem bardzo zadowolony. I
to tyle.

Pozdrawiam,

Robert