Re: resetujacy sie komp....

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 00:10:00 MET DST

> Kondensatory sa OK
>
> Any ideas?
To jeszcze sprawdź wahania napięci w sieci (tak przez dłuższą chwilę, lub w
różnych momentach, bo tu też czasem różne rzeczy bywają...).
Kondensatorki zasilacza też mogły powysychać. Nawet, jak w tym momencie maż
5 V na 5V to nie oznacza, że twój zasilacz jest w stanie udźwignąć pełne
obciążenie.
U mnie restarty zaczęły się, jak miałem modem NEO na USB a do drugiego portu
USB wpinałem pena... Zasilacz nie mógł tego udźwignąć. Trzeba było wymienić.