Re: Gigabyte K8N-E i SATA + pare pytan

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 22:30:11 MET DST

Dnia Sat, 01 Apr 2006 09:48:10 +0200, Leszek K. napisał(a):

> Ciekawe. Z tego co pamiętam w mojej wspomnieli.

[Enabled] Enable IDE/SATA Raid function

i to wszystko. Słowa o tym, że bootować będzie można tylko z RAIDów...
Ustawiać tego nie ustawiałem, ale zabawę z płytą zacząłem od flashowania
BIOSu bo oryginalny nawet nie rozpoznawał semprona 2800. Być może przy
upgrade'owaniu BIOSu ta opcja się włączyła - nie wiem...

PS. Widzę że szczęśliwie programiści z Gigabyte'a lepiej myślą od tych
    pracujących w Asusie ;) Gdy podłączyłem dysk PATA, pojawił się jako
    drugi na liście "HDD Priority", a nie jako pierwszy jak to się działo
    w asusie...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944