Re: Jaki router ?

Autor: squirs <squirs_at_wytnij.to.go2.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 20:18:54 MET DST

> Potrzebuje routera do rozdzielenia sieci domowej na 3 komputery
> stacjonarne (jest siec 100Mb) oraz 1 notebook (WI-FI). Router musi
> miec mozliwosc ustawienia TTL.
> Chcialbym, aby bylo to jedno, energooszczedne urzadzenie, z
> przystepna cena.

Ja kupilem sobie do mojej sieci domowej na 3 komputery Asmaxa BR604, spelnia
prawie wszystkie Twoje wymagania oprócz Wi-Fi. Kosztuje niewiele powyzej
stówki. Ostatecznie notebook tez moze byc podlaczony przez siecówke. A jesli
koniecznie z Wi-Fi to moze D-Link DSL-G604T , tylko nie wiem jak u niego z
TTL...
http://www.allegro.pl/item93159743_ruter_d_linka_dsl_g604t_wifi_idealny_do_neo_gw24.html

Moze lepiej by Ci odpowiedzieli na pl.comp.sieci ...

--
Pozdrawiam