Re: Jak to możliwe? [swap memory]

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 20:12:34 MET DST

Użytkownik "Cortez" <poster@konto.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:e0met4$3bn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> zeby nie bylo, ze leń ze mnie, to ja google przejrzalem i niektore z tych
> stronek czytalem. Fakt, ze to stawia pod znakiem zapytania blad w OS.
> tyle, ze w zadnej z tych stron nie bylo jakiejkolwiek rzeczowej analizy
> tego bledu - najczesciej ktos przedstawia blad i tyle...

Bo to nie jest błąd w OS. To się tyczy głównie jednej wyścigałki i
ewentualnie innych na jej enginie - i to ona robi problem. Jeśli wogóle to
jest problem, bo niektóre gry są niekompatybilne z zintegrowanymi grafikami
bo tak je zrobiono (po prostu producent "odpuścił" sobie kompatybilność z
"zintegrowańcami"). Poszukaj w dziale Support/FAQ producenta gry F1; możliwe
że zamieścił tam rozwiązanie. A nie to napisz do ich supportu