Re: problem z myszką na ps2

Autor: TK <kuczalatom_at_no-spam.no-spam@poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 19:35:55 MET DST

Użytkownik "nuclear" napisał

> a takw ogole, skoro ten prot dzialaz klawiatura. to moze nie powinien
> dzialac z myszką? np w pecetach z reguly na odwrot nie dziala ;-) masz
> tylko 1 ps2? i nie jest ono dedykowane ?

No tu jest tylko 1 ps2 nie ma ogranicznika że tylko klawiatura - przedtem
działało wszystko (tj. kilka dni temu była myszka ps2 podpięta i działała -
powiedzmy że nie było mnie kilka dni i teraz już nie działa - umarła z
"tęsknoty" <lol2>) teraz tylko klawiatura działa.
Myszka optyczna świeci co moim zdaniem oznacza że powinno wszystko grać a
przynajmniej ruszać sie powinna w jedną ze stron a tu nic. :(