Re: Odzyskiwanie danych - POMOCY !

Autor: <knapix_at_gmail.com>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 15:18:12 MET DST

Narzedzia diagnostyczne mówia tyle, ze dysk jest zdrowy... ale
biora pod uwage dysk o pojemnosci 29GB :( Jasne, ze chodzi mi o
odzyskanie danych choc teraz to juz nie wiem czy uda sie odzyskacsam
dysk. Udalo sie odzyskac partycje c: (20GB) i udalo sie odzyskac
strukture d: (66GB) jednak z d: odzyskalem tylko pierwsze 9GB.
Ostatania partycjanei jest wogóle widoczna bo nic nie jest widoczne
poza 29tym gigabajtem