pilne -jak połączyć 2 kompy

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 12:53:07 MET DST

 Napisałem pilne, bo dziś sobota i muszę zdążyć do sklepu przed 14. Mam
problem - jutro wpadnie do mnie koleś z laptokiem :-) a chciałe mu trochę
filmów divx przeżucić. Chciałem to zrobić z płyty dvd ale zapomniałem że on
nie ma napędu dvd. Jak szybko połączyć te dwa kompy? Ja mam jakąś sieciówke
i on też. Jaki trzeba kabel kupić? Proszę się nie śmiać, kompa mam 3 lata
ale ten temat był mi kompletnie niepotrzebny i nigdy się w to nie
zagłębiałem.

--
pozdrawiam
Bruner