Re: Jak to możliwe? [swap memory]

Autor: Cortez <poster_at_konto.NOSPAM.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 12:41:05 MET DST

> Może masz pofragmentowany dysk a on potrzebuje 150 mega ciągłej?

http://img51.imageshack.us/img51/9453/memerror24ow.jpg
zrobilem test defragmentacji. pagefile.sys jest podzielony na 2 czesci

> Spróbuj przerzucić swapa na inny dysk. Ja sobie zrobiłem 2 GB partycję na
> drugim dysku na swapa (sztywno, 1535MB prezy 1 GB pamięci) i nie mam
> żadnych problemów.

ja mam 40gb i to wszystko na jednej partycji c:, nie wiem, czy ma sens na
tym samym fizycznym dysku tworzyc 2 gb partycje na swapa. Choc jesli sie
myle, to prosze o poprawienie mnie (i o podpowiedz, czym by sie to dalo
zrobic bez formatu i nowej instalacj windowsa)

pzdr