asus 9999 LE - podkrecanie, chłodzenie

Autor: Si3wca <si3wca_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 12:24:55 MET DST

Witam !

Właśnie stałem sie szczęśliwym posiadaczem Asusa 9999LE.
Tak jak kazdego przybiła mnie głośność z jaką działa witrak!!!
Wymiana chłodzenia jest obowiązkowa pytanie co lepiej sie spisze do tego
potworka ktoraego zamierzam KRĘCIĆ.

Zastanawiam się między:
1) Accelero X1, http://pclab.pl/art18405-1.html
2) Pentagram Frezeona Qc 80, http://www.4max.pl/default.asp?produkt=907

Karte odblokowałem na 16@6 teraz pozostaje podkrecanie.

Pytania:
1) Do jakich czestotliwosci udaje sie tą karte podkręcic ??? (wiem, ze jest
to indywidualna sprawa kart, ale ogolnie jakis prog napewno przekracza).

2) Osobiscie wole zakupić Accelero gdyż jest: cichszy i tanszy ... ale. Ale
zastanawiam sie, czy podoła z chłodzeniem ???

Si3wca