Re: myszka ps/2

Autor: TK <kuczalatom_at_no-spam.no-spam@poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 12:05:25 MET DST

Użytkownik "Marcin Frankowski" <ab@anti.spam.com.invalid> napisał w
wiadomości news:yd7u1ajpkgvc$.dlg@komp.pana.marcina...
> Sat, 1 Apr 2006 08:10:43 +0200, TK
(...)
> pl.comp.pecet. Opisy grup: http://killfile.pl/ Instrukcja konfiguracji
> OE, żeby nie wysyłać krzaków: http://www.evil.pl/pip/OE.html albo
> http://konfiguracja.pochta.ru/oe/

Dzięki :) za info

> Co do problemu, to spróbuj podłączyć inną mysz. Sprawdź też ustawienia
> w BIOS-ie. Jak nie zadziała, to pewnie uszkodził się port.

podłączałem kilka myszy
chyba nei ma kilku standardów połączeń ps2 ??:/
co do biosu to nie zauważyłem tam opcji związanej z ps2 ale możliwe że
przegapiłem
jedyne ustawienie to czy ma jojstik działać sam czy razem z myszką - tu
dałem żeby razem

>Uszkodzenie
> portu myszy nie musi od razu oznaczać uszkodzenia portu klawiatury.

nawet jak to jest ten sam port ??

dzięki za pomoc
pozdrawiam i miłego weekendu