problem z myszką na ps2

Autor: TK <kuczalatom_at_no-spam.no-spam@poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 11:56:58 MET DST

Witam wszystkich.
Odesłano mnie z "ogonków" tutaj i mam nadzieje że mi pomożecie.
Mam dość duży problem z myszką na złączu ps2.
posiadam laptopa Toshiba Satellite 210CS (procek P150; 24MB RAM; hdd 1GB)
ogólnie sprawny. Pod dosem nei widzi myszki na tym porcie po instalacji
Windowsa98 też nie widzi - port sprawny (tak mi się wydaje - podłączyłem
klawiature do niego i ona działa bez zarzutu - a myszka nie. :(
Jakieś pomysły ??
Sprawdzałem na kilku myszkach - zależy mi żeby była na ps2 bo com'a mam
zajętego
Z góry dziękuję i pozdrawiam