Re: Gigabyte K8N-E i SATA + pare pytan

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 01:00:14 MET DST

Dnia Fri, 31 Mar 2006 22:49:25 +0200, Rafał napisał(a):

> Miałem cos takiego identycznego wczoraj jak składałem kompa na płycie
> Asusa K8N-E . Także na swojej płycie też możesz mieć problem .

Obyś się mylił :)
Właśnie udało mi się znaleźć przyczynę problemów... Trzeba było w Integrated
Peripherals wyłączyć "NV IDE/SAATA RAID function" - dopiero wtedy dysk SATA
się pojawił...

Szkoda że nie raczyli o tym choćby wspomnieć w instrukcji :-/

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004