Re: ktoś kto naprawia sprzęt (lutowanie precyzyjne??) ???

Autor: Bodzio <bodziosystemelectronics_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 23:40:10 MET DST

Hmmm......nie wiem do końca jak wygląda ta tasiemka od matrycy....ale z tego
co się spotkałem z tasiemkami to są na foliowej dwustronnej warstwie i tego
nieda rady polutować nie topiąc tej folii. Proponuję wziąć małej mocy
lutownicę z grotem małym, najlepiej na 12V (kiedyś były samochodowe) i nie
trzeba precyzji by to zrobić we własnym zakresie.

...chyba, że to nie taka tasiemka ;)