Re: [OT] Re: UPS: APC czy jakis inny, rodzaj gniazd wyjsciowych.....

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 22:32:47 MET DST

Z Otchłani wyskoczył przesiąknięty chaosem MadMan i rzekł:

> E, ale napięcie nie spada aż tak, żeby UPS się włączył czy je
> podbijał... Na razie miałem tylko jeden taki spadek że UPS podbił
> napięcie, ale wtedy było włączone w domu niemal wszystko - TV, piec
> elektryczny na max, czajnik i co tam jeszcze... Napięcie raportowane
> przez UPSa w tym momencie wynosiło jakieś 200V.

Hm, u mnie napięcie też nie szaleje (instalacje dość nowe itd.), żarówy
nie gasną (choć wymieniam często bo wrażliwe teraz robią), ale UPS co
parę-paręnaście dni podbija sobie na chwilę. Może po prostu za niski
próg ustawiłem.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8