Re: Podział grupy

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 22:11:27 MET DST

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> wrote in message news:Xns9797A1C077E2Cmbien@127.0.0.1...

> ...i nadaje score postom od wlasnego oraz zadanj ilosci odpowiedzi na
> nie? Do tego pod jednym klawiszem wyswietla TYLKO takie watki? ZOKN - zglos
> sie do MS bo chyba sami o tym nie wiedza.
> Bo to co jest w OE i udaje FUNKCJONALNE rozwiazanie - to tylko udaje :>

Nie podniecaj się tak, to niezdrowe...
Napisałeś że w OE nie wyróżnia własnych postów/wątków, co jest nieprawdą.
Tylko tyle usiłowałem zauważyć... :-)
Nikt tu nikogo do niczego nie zmusza i OE jaki jest każdy widzi.
Weź pod uwagę że sporo osób nie tylko nie używa żadnego lepszego czytnika
ale nawet nie używa Outlook Expressa tylko korzysta z usenetu przez
bramy nntp<->www jak te na serwerach gazeta.pl czy onet.pl
Spróbuj sobie tam podziałać swoim regexpem - good luck! :-))))

> Zacznij przkonywac do tego T. Surmacza. Zycze powodzenia :>

Nie trzeba go do niczego przekonywać... Nie jestem zieleniakiem
który czyta niusy od wczoraj, piszę od początku 1998 roku więc
orientuję się trochę jak to działa i byłem świadkiem powstania
czy zmiany zasad działania czy opisu niejednej grupy dyskusyjnej.
Pisanie o tym że zmiany w pl.* są niemożliwe jest kolejnym
miejscem gdzie minąłeś się z prawdą.

> jw + tej jednosci nie widze - ile osob, tyle opinii [a nawet wiecej
> jak to w PL].

Nie obwiniaj więc za to kolegi Surmacza :-)
On zrobi to co chce z grupą zrobić większość jej użytkowników.
Pod warunkiem że ta większość zdoła przekonać sporą ilość osób
że zmiana jest naprawdę potrzebna...

> Zamiast postulowania takich rewolucji wskazane byloby raczej trzymanie
> sie TEMATYKI grupy, zwracanie uwage zadajacym pytania NTG jak robi to
> konsekwentnie aktualny opiekun grupy oraz nie nie odpowiadanie
> merytorycznie na takie posty by nie ciagnac tu watkow OT.

Wydaje mi się że argument nad którym debatujemy brzmiał właśnie
tak że tematyka grupy jest zbyt szeroka i obejmuje działy które
możnaby wyodrębnić w autonomiczne podgrupy... Dokładnie na takiej
zasadzie na której wydzielone w grupie pl.comp podgrupy pecet,
programowanie, networking itp... Tematyka "wszystko o sprzęcie
w pecetach" jest ewidentnie zbyt szeroka...

> Trzymanie sie
> tematyki zdecydowanie bardziej uporzadkowaloby grupe niz dziwne pomysly
> z podzialem - skonczyloby sie pewnie i tak crosspostami/zadawaniem pytan
> nie na tej grupie co trzeba oraz utrudnionym wyszukiwaniem wiadomosci.

Twierdzenie że podział tematyczny będzie utrudniał wyszukiwanie
wiadomości jest z definicji złe... Gdyby taka teza była prawdziwa
to niepotrzebne byłyby w ogóle podgrupy w pl.comp.* - szukałbyś
wszystkiego w jednym worku dotyczącym komputerów... Możnaby
to nawet posunąć dalej i zrobić tylko jedną grupę dyskusyjną "pl"
w której byłyby rozmowy na dowolny temat, prawda ?
Rozumiesz teraz błąd takiego podejścia?