Re: Podział grupy

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 21:01:22 MET DST

> Jesli natomiast w najprostszy sposob [jak przypuszczam tak wlanie robisz]
> czyli regexpem po tematach z AMD/notebook* to na ten filtr lapie sie
> nieiwelka czesc postow dotyczacych tych kwestii - ludzie maja problem z
> precyzyjnym okreslaniem tematow.

Lepsze to niż nic.
Dokładnie, to Dialog mi pokazuje 'jako przeczytane',
czyli kolor taki, jak wiadomości już czytane.
To mi daje jeszcze wybór.

Oceniam, że gdzieś 30% niechcianych postów
nie muszę czytać.

Pozdrawiam.

PS.
Tak myślę:
Przeczucie o antagoniźmie
pomiędzy UW i PW dociera chyba też przez internet...

--
[ *KW* ]