zestaw dobry..

Autor: <neetsprings_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 20:55:28 MET DST

witam!

w niedlugim czasie planuje zlozyc zestaw tak do 1700-1800zl bez
monitora, kiedys sporo siedzialem w pctach (zaczelo sie od 386DX 40mhz
ahhhh) ostatnio troche mniej wiec nie jestem do konca na bierzaco ale
przegladalem troche benchmarkow itp i ustalilem ze w moim przypadku
chyba najlepiej wziac prescotta 2,8 ew. athlon64 3000+ tu sie wacham
moze tez doradzicie, grafika tez mam problem bo nie wiem czy wziasc gf
6600 256mb czy 6600 GT 128mb bo z tego co zauwazylem roznia sie tylko
taktowaniem pamieci a to zawsze chyba mozna podkrecic, plyta glowna nie
mam pojecia...?cos niedrogiego bez fajerwerkow ale fajnie jakby mila
dual channel, dysk samsung czytalem ze teraz sa dobre, komputera
glownie bede uzywal do typowo domowych zadan, czasem jakas giera zadnej
tam obrobki grafiki itp ale chodzi oi to zeby bylo w miare wydajnie i
stabilnie.

Dzieki wielkie za wszelkie sugestie!

pozdr
Lukasz