resetujacy sie komp....

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 20:42:36 MET DST

Mianowicie resetuje mi sie zupelnie bez powodu... zaczelo z 2tygodnie temu,
pare dni bylo ok, potem znow resert co pare minut - tak samo jest dzis.
Wczoraj komp chodzil caly dzien bez problemu, a dzis resetowal sie juz
paredziesiat razy. Nawet jak pisze tego newsa to co chwila nerwowo wciskam
ctrl + s. Resetuje sie i pod XP jak i pod 98 pod linuxem nie sprawdzalem.
Resetuje sie czasem podczas uruchamiana systemu, a czasem w POST
i tak pare razy z rzedu:(
Myslalem ze to pamieci i nawet wydalo mi sie ze mam racje, bo ustapily
gdy wyjalem jedna kosc, ale to bylo zludne. W kazdym razie pamieci spr
i sa dobre. Zasilacz spr miernikiem i tez OK(plyta epox 8rda+ w biosie
pokazuje dla 5V 4,4).
Co jeszcze moze byc nie tak - moze cpu ale prime chodzi od pewnego
czasu i jest ok. Moze jakis soft co spr procka rejestr po rejestrze:)
Ktos mi podrzucil trop ze to walniety cdrom, ale moj LG4163 nagrywa OK.

Wiec o co chodzi??

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa