Re: programowa regulacja obrazu - troche OT

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 19:09:27 MET DST

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*...::QRT::...*, która zaskrzeczała:

> chociażby wstępne ustawienie temperatury, możliwość ustawienia "krzywizny"
> gammy, czy też korekcja poszczególnych barw. Mozliwosci jest naprawe sporo
> - wystarczy zobaczyć jak wyglądają ustawinie w menu bardziej zaawansowanych
> monitorów.

Zaraz, przecież to masz dostępne w normalnych ustawieniach
zaawansowanych programów współczesnych driverów. Ja najczęściej walczę o
to, żeby tego nie było, bo zajmuje tylko pamięć.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8