Re: Dziwne zachowanie karty graficznej

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 17:00:54 MET DST

Uzytkownik "Kulek" <pawel.81@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1143755161.755932.151030@v46g2000cwv.googlegroups.com...
> To tu juzbardzo nie pomoge. Co do migania to normalne, ale wykresy to
> moga byc bledy systemu. Jezeli smiga w testach i nie robi
> krzaczorów to teoretycznie dziala. Moze przeinstaluj DX9.

Co masz, ze musze "> " dorabiac? (retoryczne)

WIesz... testowalem karte pod DOS'em na PCCHECK'u i jest OK (w
przeciwienstwie do tej co wyswietlila mi "ducha" na OE). Dzic ponad kilka
godzin na 3DMark i jest ok. Potem jeszcze test 3x z podkreconym core (z 250
na 297 MHz) i memory (z 330 na 399 MHz) i wszystko OK.

Ale przy okazji to, gra na 3DMark ma migajacy cien samochodu - ale mnie to
wkulo, juz myslalem ze to wina uszk. karty, ale tak nie jest. :-)

A mruganie musi dotyczyc BIOSu karty zatem i juz sie przyzwyczailem. Wazne,
zeby system byl stabiny. Jestem ostatnio przeczulony, bo na Allegro kupilem
zepsuta karte (duze migoczace fragmenty obrazu na tescie) oraz komisowy
Gainward, który walil cuda na ekran w tescie pod DOSem i pokazal duchy na
ekranie, a na koniec zawiesil ekran i komputer.