Re: czy warto wymienić kartę

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 15:33:54 MET DST

Użytkownik "gazeta" <quand1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0j777$4f2$1@inews.gazeta.pl...
> czy należałoby wymienić ( co ewentualnie zyskuję) kartę grafiki z wejściem
> cyfrowym ? jeżeli tak to na jaką, nie koniecznie za dużą kasę
>
> Obecnie mam kartę NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 64Mb i pracuję z monitorem
> LCD Dell1702FP, wejście analogowe
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Jędrek

Nie bardzo rozumiem co masz na myśli przez "wejście cyfrowe", masz na myśli
DVI ( bo to jest wyjście, nie wejście ).Z pewnością zyskasz na jakości
obrazu jesli Twój monitor można oczywiście podpiąć pod DVI [ nie znam tego
modelu a i w necie szukać mi sie nie chce :) ].Róznica wjakości będzie
chociażby dla tego iż:
-wyjście DVI charakteryzuje się wysoką jakością.
-Karty z serii GF2MX miały dość słabą jakość obrazu w stosunku do
Matrox,Ati, więc rozważ wymianę na któraś z tych firm.
Pozdrawiam