Re: Awaria

Autor: Zizi <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 14:15:50 MET DST

Użytkownik napisał w wiadomości...
> tez tak myslalem ale to chyba nie to bo w Biosie temp. sie ok i daleko
> jej do krytycznej. Mysle ze jestes w bledzie. zreszta gdyby chodzilo o
> temp procka to nie robilby tyle zamieszania przy instalacji i tescie
> grafiki. Do tego o przegrzaniu nie ma mowy bo dzis zaczalem instalacje
> wlasciwie po pierwszym starcie kompa wiec nie mial czasu sie przegrzac.

W biosie pokazuje niska temperature bo akurat procesor nie jest
bciazony. Kiedy tylko wlaczasz jakis program, ktory w 100%
obciaza procka (tak jest m.in. podczas startu i benchmarkow)
wowczas temperatura procesora sie potrafi znacznie podniesc.
U mnie np. kiedy uruchamiam testy 'stresujace' temperatura
proca podnosi sie o ok 30st w ciagu kilkunastu sekund.
Upewnij sie ze masz dobrze zamocowany radiator
i procek jest posmarowany pasta. W biosie powinienes miec
ustawienie, ktore odpowiada za alarma w przypadku
przekroczenia temperatury.

--
Pozdr.