Re: Asus A7N8X-XE - zamiana napięcia

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 13:49:52 MET DST

Był wtedy 31 marzec (podobno piątek), gdy o godz. 10:39 *behemoth*
wydobył(a) z siebie te litery:

> Witam
> Mam zamiar kupić w/w płytę i w związku z tym chciałbym się dowiadzieć czy
> posiada ona możliwość zmiany napięcia zasilania procesora. Przejzałem
> manuala i nic na ten temat tam nie znalazłem. Czy ktoś może posiada taką
> płytę i mógłby mi coś na ten temat ppowiedzieć??

Ja osobiście nie polecam tej płyty. Mój kumpel kupił i ma same problemy,
zwłaszcza z dźwiękiem. Może to tylko u niego tak jest, ale czytałem gdzieś,
że te płyty są nie za bardzo dopracowane (te z końcówkami -XE, -E itp, nie
wiem na ile to prawda). Sobie kupiłem na Allegro niedawno nówkę ASUS A7N8X
Deluxe (wersja rev2 obsługuje FSB400MHz) za 195zł
http://www.allegro.pl/item90998011_90998011.html
i to jest naprawdę porządna płyta. Poszukaj czegoś takiego albo zapytaj
tego sprzedawcę czy jeszcze ma te płyty (niby mu zostało 8 szt).

--
Krasnal (Tomek)...